Hallo, ik ben directeur Vicky.
Sinds 2004 ben ik werkzaam op de Heilig Hartschool.
Ik gaf vele jaren met veel liefde en passie les aan alle leerjaren van de lagere school en werkte ook als zorgjuf.
Sinds januari 2025 ben ik directeur van onze school.
Ik woon in Kieldrecht samen met mijn man Andy.
Wij hebben 2 kinderen: Lukas (°2012) en Lauren (°2013).
Ook lopen er 2 schattige labradors rond in ons huis, Lou en Lex.
In mijn vrije tijd probeer ik te genieten van lekker koken en eten.
Ik lees heel graag, geniet van mijn wekelijkse krant op zaterdag, wandel elke dag met onze honden en ga graag eens op stap met mijn vrienden en vriendinnen.
Ik geniet zowel van een heerlijk dagje in de zon als van een gezellige winteravond met kaarsjes en een fleecedekentje.
Ik hou van tripjes met mijn gezin en onze jaarlijkse zomervakanties naar de meest leuke plekjes.
Toch kijk ik ook elk jaar weer uit naar de start van het schooljaar.
Hallo, ik ben Katrijn De Gendt.
Ik werk sinds 2003 op onze school als administratief medewerker.
Mijn deur van het secretariaat staat altijd open voor eventuele vragen of een babbeltje.
Ik sta in voor de leerlingenadministratie, personeelsadministratie, boekhouding en allerlei administratieve taken. Daarnaast ben ik ook EHBO-verantwoordelijke op onze school. Ik kan met enige fierheid zeggen dat dit mijn droomjob is.
Ik ben getrouwd met Peter, samen hebben wij 2 fantastische kinderen, Borre en Febe. Wij hebben 3 prachtige poezen geadopteerd (Yoda, Eddie en Marylou) waarmee wij veel plezier en knuffelmomenten beleven. Tijdens mijn vrije tijd geef ik turnles aan bij turnkring Rust Roest. Ik ben ook creatief bezig in de hobbyclub van Sompershoek. Ik ben dol op plezier maken en laat mij graag verrassen, ik hou niet van egoïsten en zwartkijkers.